طلاب آران و بیدگل در بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز؛

از تاثیر سبک زندگی اسلامی در حل مشکلات جامعه تا نقش محوری مساجد در تمدن سازی

از تاثیر سبک زندگی اسلامی در حل مشکلات جامعه تا نقش محوری مساجد در تمدن سازی
بنیاد هدایت
0
۲۸ دی ۱۴۰۱

نیروهای جهادی و طلاب شهر آران و بیدگل شهرستان کاشان از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کردند.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، جمعی از طلاب، امامان محله و نیروهای جهادی شهر آران و بیدگل شهرستان کاشان از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز واقع در مسجد مقدس جمکران بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ستار رفیعی یکی از امامان محله آران و بیدگل در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز مفید، جذاب و جامع بود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در نوع خود یک کلاس درس کامل و جامع بود، مطرح کرد: اگر از این نمایشگاه جزوه‌ای تهیه شود می‌تواند در مسیر توسعه و حل مشکلات جامعه بسیار موثر واقع شود.

این فعال فرهنگی و جهادی با بیان اینکه سبک زندگی افراد، تمدن جامعه را ایجاد می‌کند، عنوان کرد: اگر ائمه جماعات و مسئولین از نمایشگاه بازدید کنند قطعا شاهد تمدن سازی در جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مسجد نقش مرکزی در این تمدن سازی دارد، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) نیز بر این نقش تاکید داشتند و ابعاد آن را تشریح کرده‌اند.

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین معین رومیان یکی از طلاب آران و بیدگل اظهار کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز عالی، مفید، تاثیرگذار و کم‌نظیر در سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه مفاهیم جالبی از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی مطرح شده است، عنوان کرد: اگر زندگی‌ها اسلامی شود بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

در دیگر رسانه ها ببینید:

وب سایت منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!