در قالب بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز برگزار شد؛

اولین اردوی محتوایی مجمع نویسندگان حوزوی

اولین اردوی محتوایی مجمع نویسندگان حوزوی
بنیاد هدایت
0
۳۰ آذر ۱۴۰۱

اعضای کانون فرهنگی تبلیغی مداد الفضلاء، به منظور بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز و برگزاری سیزدهمین محفل یادداشت خوانی طلاب خواهر و برادر، در محل این نمایشگاه حضور پیدا کردند.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، اولین اردوی محتوایی مجمع نویسندگان حوزوی که در قالب کانون فرهنگی تبلیغی مداد الفضلاء مشغول به فعالیت هستند با بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز برگزار شد.

در این بازدید که با روایت حجت الاسلام والمسلمین موحد همراه بود، نویسندگان خواهر و برادر طلبه، با قسمت های مختلف نمایشگاه آشنا شدند.

لازم به ذکر است در حاشیه این بازدید، سیزدهمین محفل یادداشت خوانی طلاب خواهر و برادر نیز برگزار شد.

در این محفل، حجت الاسلام والمسلمین پشم فروش مدیر نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، ضمن خیر مقدم به میهمانان به تشریح فعالیت ها و اهداف برگزاری این نمایشگاه پرداخت. در ادامه نیز جناب آقای معین محمدی، مدیر واحد گفتمان سازی بنیاد جامعه پرداز هدایت، طی توضیحاتی به تبیین ابعاد مختلف نقش امامان میانی در اعتلای فرهنگی جامعه پرداخت.

برگزاری جلسه ایده پردازی با توجه به محتوای نمایشگاه مسجد جامعه پرداز و یادداشت خوانی جمعی از نویسندگان، از دیگر برنامه های این محفل صمیمی بود.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین اسفندیار مدیر گروه فرهنگی تبلیغی مداد الفضلاء، ضمن تقدیر از عوامل برپا کننده نمایشگاه مسجد جامعه پرداز اظهار داشت: این نمایشگاه و محتوایی که در آن بصورتی منسجم و هدفمند ارائه شده است، این قابلیت را داراست که منبعی مناسب جهت ایده پردازی نویسندگان برای پرداختن هرچه بیشتر به موضوع مهم جامعه پردازی با محوریت مسجد و امامان محله باشد.

در دیگر رسانه ها ببینید:

وبسایت منار

 

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!