معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم در بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز؛

به تصویر کشیدن شیوه نوین حکمرانی با محوریت مسجد

به تصویر کشیدن شیوه نوین حکمرانی با محوریت مسجد
بنیاد هدایت
0
۲۴ آذر ۱۴۰۱

حجت الاسلام والمسلمین امینیان: باید شیوه حکمرانی نوین جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت‌ها اطلاع‌رسانی شود. خط سیر نمایشگاه که به صورت هنری، نیازسنجی شده است یکی از نقاط اثرگذار این نمایشگاه است.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، جمعی از مسئولین ستادی حوزه معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان قم، نواحی و شهرستان‌ها از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کردند.

گفتنی است، در این بازدید که با حضور حجت الاسلام والمسلمین امینیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، تمامی دالان‌ها و قسمت‌های نمایشگاه برای مدیران فرهنگی آموزش و پرورش روایت شد. معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: در این نمایشگاه شیوه نوین حکمرانی با محوریت مسجد جامعه‌پرداز بیان شده است.

وی افزود: از تمام فرهنگیان استان قم به ویژه معاونین فرهنگی و تربیتی‌، مربیان امور تربیتی و مبلغین طرح امین درخواست دارم که هم خودشان از این نمایشگاه بازدید کنند و هم اینکه دانش‌آموزان دبیرستانی را به این نمایشگاه بیاورند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه باید شیوه حکمرانی نوین جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت‌ها اطلاع‌رسانی شود، مطرح کرد: خط سیر نمایشگاه که به صورت هنری، نیازسنجی شده است یکی از نقاط اثرگذار نمایشگاه است.

در دیگر رسانه ها ببینید:

وبسایت منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!