رئیس قرارگاه خاتم الاوصیاء مطرح کرد؛

تمام امور جامعه باید به امام معطوف شود

تمام امور جامعه باید به امام معطوف شود
بنیاد هدایت
0
۱۵ بهمن ۱۴۰۱
دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی گفت: موضوع و مسئله امام بحثی است که باید تمام امور جامعه را به آن معطوف کنیم.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، سید احمد عبودتیان رئیس قرارگاه خاتم الاوصیاء و دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز و در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز ظرفیت خوبی است که مخاطبین می توانند از آن بهره مند شوند.
وی با اشاره به خلاء موجود در حکمرانی و حاکمیت دینی، عنوان کرد: موضوع و مسئله امام بحثی است که باید تمام امور جامعه را به آن معطوف کنیم.
عبودتیان با بیان اینکه نرم افزار اداره و حکمرانی جامعه باید بر اساس مدل نبی مکرم اسلام باشد، مطرح کرد: الگوی امامت در طول تاریخ تجربه موفقی را ثبت کرده است که ما نیز باید از آن بهره ببریم.
وی ادامه داد: بنیاد هدایت با زحمات خود این موضوع را صرفا از یک نظریه خارج کرده و مبانی آن در جامعه امروز را در قالب نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به تصویر کشیده است.
دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی با اشاره به اینکه نرم‌افزار تحقق ”وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ” در این نمایشگاه پیاده شده است، خاطرنشان کرد: استخراج و بهره مندی از فضای تاریخی، مصادیق میدانی، فعالیت های تئوریک و مبانی ازجمله نقاط قوت نمایشگاه مسجد جامعه پرداز است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه یک فرصت تلنگر برای مخاطبین خود است، تصریح کرد: افرادی که خودشان را در محدوده های مختلف جغرافیایی و تخصصی موظف به هدایت جامعه می بینند می توانند از ظرفیت نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بهره مند شوند.
رئیس قرارگاه خاتم الاوصیاء با اشاره به اینکه باید گفتمان مسجد جامعه پرداز را در ذهن بازدیدکنندگان تثبیت کنیم، یادآور شد: با تثبیت این گفتمان می توانیم به سمت آن هدف نهایی حرکت کنیم.

در دیگر رسانه ها ببینید:

منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!