رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور؛

توسعه نگاه طلاب و ائمه جماعات یک حرکت ارزشمند است / به نوبه خودم از دستاندرکاران تشکر می‌کنم

توسعه نگاه طلاب و ائمه جماعات یک حرکت ارزشمند است / به نوبه خودم از دستاندرکاران تشکر می‌کنم
بنیاد هدایت
0
۰۵ دی ۱۴۰۱
حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک هدف خاص و ویژه را دنبال می‌کند که طی آن نوع نگاه امام جماعت مسجد وسیع و گسترده‌تر خواهد شد.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز طی سخنانی، با اشاره به اینکه زحمات بسیاری در این نمایشگاه کشیده شده است، اظهار کرد: به نوبه خودم از تمام زحماتی که در راستای برپایی این نمایشگاه کشیده شده است، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک هدف خاص و ویژه دنبال می‌کند که طی آن نوع نگاه امام جماعت مسجد وسیع و گسترده‌تر خواهد شد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه احساس نیاز نسبت به تحقق این هدف از سال‌های گذشته وجود داشته است، عنوان کرد: توسعه نگاه طلاب و ائمه جماعات در موضوعات مختلف یک حرکت ارزشمند است.

وی ضمن دعوت از طلاب و ائمه جماعات برای بازدید از نمایشگاه، مطرح کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک نمایشگاه تخصصی است و هر طلبه برای بازدید از این نمایشگاه باید تمرکز و وقت کافی اختصاص دهد.

میرمحمدی با اشاره به اینکه باید خروجی این نمایشگاه مشخص و دقیق باشد، خاطرنشان کرد: باید با همکاری نهادهای مختلف بتوانیم مساجد و ائمه جماعات را فعال کنیم.

وی افزود: اگر امام جماعت مسجد توانمند باشد می‌تواند مسجد را فعال کند. متاسفانه درصد حضور مردم در مساجد کمتر از ۵ درصد است و این موضوع نشان از ضعف در عملکرد است.

در دیگر رسانه ها ببینید:

وبسایت منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!