رئیس کمیته فرهنگی اربعین کشور در بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز؛

ردپای اربعینی‌های کشور در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

ردپای اربعینی‌های کشور در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز
بنیاد هدایت
0
۲۱ آذر ۱۴۰۱

حجت الاسلام حمید احمدی: پیوستگی مطالب نمایشگاه به یکدیگر و بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در نمایشگاه جزو نقاط قوت این حرکت است.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز که در شبستان بقیع مسجد مقدس جمکران برپا شده است، امروز دوشنبه ۲۱ آذرماه میزبان مسئولین کمیته فرهنگی اربعین کشور بود.

حجت الاسلام حمید احمدی در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی برای مرور تاریخ تمدنی و سلطه است.

وی با بیان اینکه ایده پردازی خوبی برای این نمایشگاه انجام شده است، مطرح کرد: پیوستگی مطالب نمایشگاه به یکدیگر و بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در نمایشگاه جزو نقاط قوت این حرکت است.

رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی ستاد ملی اربعین خاطرنشان کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز حول محور یک نظام مشخص طراحی و اجرا شده است.

وی در پایان ضمن دعوت از طلاب و ائمه جماعات برای بازدید از نمایشگاه، تصریح کرد: باید تقسیم بندی لازم میان مخاطبین انجام شود و افراد نظریه پرداز در یک مرحله و افراد عملیاتی‌تر مانند ائمه جماعات در مرحله ای دیگر از نمایشگاه بازدید کنند.

گفتنی است، در این بازدید تمام قسمت‌های نمایشگاه برای مخاطبین روایت و مبانی و اهداف اصلی نمایشگاه تبیین شد.

در دیگر رسانه ها ببینید:

وبسایت منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!