دبیر مجمع جبهه مردمی فعالان جمعیت مطرح کرد؛

رفع مشکلات جامعه در سایه ی ارائه خدمات مسجد محور

رفع مشکلات جامعه در سایه ی ارائه خدمات مسجد محور
بنیاد هدایت
0
۰۱ دی ۱۴۰۱

حجت الاسلام رسول ساکی: مساجد می‌توانند محور ارائه خدمات به خانواده‌ها باشند. در صورت تحقق این امر، بسیاری از مشکلات جامعه رفع خواهد شد و می‌توانیم از این طریق حکمرانی مردمی را پیاده کنیم.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، رسول ساکی دبیر مجمع جبهه مردمی فعالان جمعیت در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز طی سخنانی، اظهار کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک سیر خوب را طراحی و روایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ضرورت‌هایی برای ائمه جماعات بیان شده است، مطرح کرد: محتوای نمایشگاه مسجد جامعه پرداز باید در سطح محلات و با محوریت امامان جماعات مساجد عملیاتی شود.

دبیر مجمع جبهه مردمی فعالان جمعیت با بیان اینکه محتوای نمایشگاه بسیار غنی و تاثیرگذار است، عنوان کرد: باید تمام طلاب، ائمه جماعات، حلقه‌های میانی و روحانیون از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کنند.

وی خاطرنشان کرد: محتوای این نمایشگاه صرفا برای طلاب نیست بلکه تمام مجموعه‌هایی که به نوعی با مسجد و کارکردهای مسجد در ارتباط هستند باید از آن بازدید کنند.

ساکی با اشاره به اینکه مساجد می‌توانند محور ارائه خدمات به خانواده‌ها باشند، تصریح کرد: در صورت تحقق این هدف بسیاری از مشکلات جامعه رفع خواهد شد و می‌توانیم از این طریق حکمرانی مردمی را پیاده کنیم.

در دیگر رسانه ها ببینید:

وبسایت منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!