معاون راهبردی مجمع ملی فعالان جمعیت عنوان کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از سبک زندگی اسلامی برای نیل به تمدن نوین اسلامی

ضرورت بهره‌گیری از سبک زندگی اسلامی برای نیل به تمدن نوین اسلامی
بنیاد هدایت
0
۰۱ دی ۱۴۰۱

حجت السلام مسلم منفرد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیز باید سبک زندگی اسلامی که بارها در حوزه گفتمان امامین انقلاب به آن تاکید شده است، در دستور کار قرار بگیرد.
معاون راهبردی مجمع ملی فعالان جمعیت گفت: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز الگوی خوبی از امام مسجد، حکمرانی مردمی و مسجد تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت السلام مسلم منفرد، کارشناس و پژوهشگر حوزه جمعیت و فرزندآوری و معاون راهبردی مجمع ملی فعالان جمعیت در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، اظهار کرد: این نمایشگاه از نظر هنری، شکلی و قالبی با زحمات بسیاری که کشیده شده، بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه برای محتوای نمایشگاه مسجد جامعه پرداز تیم فکری و هیئت اندیشه‌ورز تشکیل شده است، مطرح کرد: حتی مخاطبین نیز پس از یک مرتبه بازدید نسبت به این موضوع یقین پیدا می‌کنند.

معاون راهبردی مجمع ملی فعالان جمعیت با بیان اینکه این نمایشگاه الگوی خوبی از امام مسجد، حکمرانی مردمی و مسجد تراز انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، کارکردهای مختلفی نسبت به آن چیزی که در جامعه است برای مساجد تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه در این کارکردها، حل مسائل مختلف محله جایگاه ویژه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: مساجد می‌توانند در سطوح مختلف خانواده، افراد، محله و جامعه در حوزه حل مشکلات نقش آفرینی داشته باشند.

منفرد با بیان اینکه سبک زندگی یکی از پایه‌های اساسی هر تمدنی است، تصریح کرد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیز باید سبک زندگی اسلامی که بارها در حوزه گفتمان امامین انقلاب به آن تاکید شده است، در دستور کار قرار بگیرد.

در دیگر رسانه ها ببینید:

وبسایت منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!