نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی مطرح کرد؛

نقش اساسی مسجد در اصلاح سبک زندگی اسلامی

نقش اساسی مسجد در اصلاح سبک زندگی اسلامی
بنیاد هدایت
0
۰۴ بهمن ۱۴۰۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: اگر جامعه بر مبنای ولایت و امامت و مبانی الهی حرکت کند قطعا در مسیر سعادت و رشد گام برخواهد داشت.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی درحاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، اظهار کرد: بحث خانواده یکی از موضوعات اصلی در تمدن اسلامی است که در نمایشگاه نیز به آن پرداخته شده است.

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی در محور خانواده می‌تواند شکل بگیرد، مطرح کرد: مسجد نقش اصلی و اساسی در اصلاح سبک زندگی اسلامی بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: اگر جامعه بر مبنای ولایت و امامت و مبانی الهی حرکت کند قطعا در مسیر سعادت و رشد گام برخواهد داشت.

وی با بیان اینکه روایت‌گری نمایشگاه در سطح خوبی انجام شد، عنوان کرد: تمام طلاب، روحانیون، ائمه جماعات و فعالین مسجدی با بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز می‌توانند از محتوای این نمایشگاه بهره‌مند شوند.

نوری با اشاره به اینکه مسجد می‌تواند کارکردهای مختلفی در جامعه داشته باشد، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در تمام محلات یک مسجد وجود داشته و تمام مردم محله به نوعی با مسجد در ارتباط هستند، مساجد نقش محوری در جامعه پیدا کرده‌اند.

در دیگر رسانه ها ببینید:

منار

 

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!