حجت الاسلام خسروپناه مطرح کرد؛

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، منظومه بینشی، منشی و کنشی در حوزه هدایت‌گری است

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، منظومه بینشی، منشی و کنشی در حوزه هدایت‌گری است
بنیاد هدایت
0
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک آموزش مهارتی است و تمام ائمه جماعات باید به منظور افزایش مهارت‌های خود از این نمایشگاه بازدید کنند.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این نمایشگاه منظومه بینشی، منشی و کنشی در حوزه هدایت‌گری است.

وی با اشاره به اینکه سومین نمایشگاه از دوره‌های قبلی کامل‌تر و جامع‌تر شده است، مطرح کرد: این نمایشگاه توسط یک عقل جمعی و با مشورت جمعی از نخبگان آماده شده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه بنیاد هدایت از مجموعه نهادها استفاده می‌کند، عنوان کرد: این مجموعه می‌تواند به عنوان یک قرارگاه از تمام ظرفیت‌ها و عقلانیت‌های جمعی بهره‌مند شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک آموزش مهارتی است، خاطرنشان کرد: تمام ائمه جماعات باید به منظور افزایش مهارت‌های خود از این نمایشگاه بازدید کنند.

خسروپناه با بیان اینکه طرح نمایشگاه مسجد جامعه پرداز حتی می‌تواند با فرهنگ‌سراها نیز پیوند داشته باشد، تصریح کرد: این پیوند می‌تواند به افزایش هرچه بیش‌تر ظرفیت‌ها نیز کمک کند.

وی ادامه داد: مفهوم جهاد تبیین و ولایت دو مفهوم ارزشمندی هستند که خوشبختانه در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به آن پرداخته شده است.

در دیگر رسانه ها ببینید:

منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!