سردار یکتا در بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز تاکید کرد؛

پای دانشجوها و غیرایرانی‌ها نیز به این نمایشگاه باز شود

پای دانشجوها و غیرایرانی‌ها نیز به این نمایشگاه باز شود
بنیاد هدایت
0
۰۷ بهمن ۱۴۰۱

رئیس جمعیت امام رضایی‌ها گفت: برای تحقق حکمرانی اسلامی و تمدن جهانی باید دانشجوها و طلاب غیرایرانی نیز از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کنند.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، سردار حاج‌ حسین یکتا رئیس جمعیت امام رضایی‌ها در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، با اشاره به اینکه سیر تاریخی به خوبی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده بود، اظهار کرد: تولید دانش، تنظیم تاریخ شفاهی و مصور کردن آن که در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز انجام شده است کاری زمان‌بر، سخت و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه یک حرکت رو به جلو است، مطرح کرد: باید غیر از طلاب به دنبال بازدید افراد غیر طلبه ازجمله دانشجوها از نمایشگاه نیز باشیم چراکه برای تحقق حکمرانی اسلامی باید ارکان مختلف جامعه با ابعاد آن آشنا باشند.

رئیس جمعیت امام رضایی‌ها با اشاره به اینکه این نمایشگاه فعالیت اثرگذاری در عرصه جهاد تبیین است، عنوان کرد: برای تحقق نگاه تمدن جهانی باید تلاش شود با همکاری نهادهای مختلف ازجمله جامعه المصطفی، غیر ایرانی‌ها نیز از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرموده است: مسجد سنگر است، مسجد را دریابید، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه باید این موضوع بلد و تیتر شود چراکه متاسفانه طی یک حرکت تدریجی مساجد کم‌رنگ و فرهنگ‌سراها پررنگ شدند.

در دیگر رسانه ها ببینید:

منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!