مدیرکل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور؛

پیروزی در جنگ نابرابر با تمدن غربی در سایه تقویت مساجد

پیروزی در جنگ نابرابر با تمدن غربی در سایه تقویت مساجد
بنیاد هدایت
0
۲۸ دی ۱۴۰۱
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: اگر مساجد تقویت و الگوی اسلامی توسعه پیدا کند قطعا در جنگ نابرابر با تمدن غرب به پیروزی خواهیم رسید.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام والمسلمین محمد جنتی محب در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از بهترین فناوری‌ها برای گسترش پیام و انتقال به جامعه برپایی نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه عمده مردم آن چیزی که می‌بینند را بهتر در ذهنشان نهادینه می‌کنند، مطرح کرد: این مدل نمایشگاه یک حرکت فوق العاده، اثرگذار و عمیق است که باید در استان‌ها توسعه پیدا کند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه جایگاه مسجد در مدیریت جامعه اسلامی یک جایگاه ویژه است، عنوان کرد: تمام درگیری جمهوری اسلامی با تمدن غرب بر الگوی مدیریت کشور است.

وی با اشاره به اینکه الگوی اسلامی نقطه مقابل تمدن غرب است، خاطرنشان کرد: در این الگو تمام نیازهای مردم در محلات با محوریت مساجد رفع خواهد شد.

جنتی با بیان اینکه توسعه این الگو در جامعه با تقویت مساجد رخ خواهد داد، تصریح کرد: اگر مساجد تقویت و این الگو توسعه پیدا کند قطعا در جنگ نابرابر با تمدن غرب به پیروزی خواهیم رسید.

در دیگر رسانه ها ببینید:

وب سایت منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!