در گفت و گو با راهیار منطقه ای بنیاد هدایت مطرح شد؛

گزارشی از سفر به استان های اردبیل و آذربایجان شرقی

گزارشی از سفر به استان های اردبیل و آذربایجان شرقی
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۵ اسفند ۱۴۰۰

حجت الاسلام حسن زاده در تشریح سفر خود به استان های اردبیل و آذربایجان شرقی از دیدار با مدیران تبلیغات اسلامی، راهیاران و امامان این دو استان خبر داد.

حجت الاسلام یاسین حسن زاده راهیار منطقه ای بنیاد هدایت در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، در تشریح برنامه های سفر خود به استان های تحت مدیریت خود توضیح داد: اولین برنامه این سفر دیدار با مدیرکل و معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل بود. برنامه دیگری که انجام شد برگزاری جلسه ای با هدف آسیب شناسی مهرواره اوج بود.
راهیار منطقه ای بنیاد هدایت در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل عنوان کرد: در ادامه این سفر نشست مجازی و حضوری را با راهیاران شهرستانی برگزار کردیم که در این نشست به گفت و گو در مورد مسائل راهیاری و جذب واستقرار امامان و چالش هایی که در منطقه وجود دارد پرداختیم.
وی افزود: برنامه دیگری که در این سفر انجام شد، نشست حجت الاسلام غلامی قائم مقام بنیاد هدایت با خانم حقی کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل و شبکه شریکه الامام استان اردبیل بود و پس از آن عازم مشکین شهر شدیم و در گعده ای با حضور امامان این شهرستان شرکت کردیم؛ تجربه نگاری تعدادی از امامان نیز در این گعده صورت گرفت. سرکشی و خداقوت گفتن به یکی از امامان باسابقه شهر مشکین با حضور قایم مقام بنیاد هدایت و راهیاران شهرستان انجام شد که بااستقبال خوب مردم مواجه شد.
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به ادامه سفر خود به استان های شمال غربی کشور بیان کرد: در ادامه شهرستان تبریز رفتیم و در آن جا با مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و راهیار بنیاد هدایت در استان جلساتی را برگزار کردیم.
راهیار منطقه ای بنیاد هدایت در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل خاطرنشان کرد: جلسه ویژه ای که در سفر به تبریز ترتیب داده شده دیدار با امام جمعه این شهرستان حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بود که در این جلسه از امامان برتر شهرستان های مختلف استان تجلیل شد و چند تن از امامان نیز در این جلسه به بیان تجربیات خود پرداختند. در ادامه نیز گعده ای با امامان و خانواده هایشان داشتیم.
وی ادامه داد: برنامه بعدی این سفر نشست مجازی و حضوری با راهیاران شهرستانی بنیاد هدایت در استان آذربایجان شرقی بود.  سرکشی به مناطق خلخال، بستان آباد و برخی دیگر از شهرستان های استان و دیدار با امامان نیز در دستور کار است و پس از آن عازم استان آذربایجان غربی خواهیم شد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!