مسئول آموزش راویان نمایشگاه مسجد جامعه پرداز:

گسترش گفتمان مسجد جامعه پرداز در سطح کشور/نقش موثر راویان تخصصی در گسترش این گفتمان

گسترش گفتمان مسجد جامعه پرداز در سطح کشور/نقش موثر راویان تخصصی در گسترش این گفتمان
بنیاد هدایت
0
۰۸ آبان ۱۴۰۱

مسئول آموزش راویان نمایشگاه مسجد جامعه پرداز گفت: در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز ظرفیت لازم به منظور آموزش راویان برای گسترش گفتمان امامان میانی در سطح کشور وجود دارد.
به گزارش منار، حجت الاسلام والمسلمین عارفی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این نمایشگاه در شهرهای مشهد و تهران نیز برگزار شده بود، اظهار کرد: شهر قم و مسجد مقدس جمکران سومین تجربه برپایی نمایشگاه مسجد جامعه پرداز است.
وی با بیان اینکه نمایشگاه قم از نظر محتوا و سازه بسیار دقیق‌تر از نمایشگاه‌های قبلی است، مطرح کرد: سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز از نظر محتوا و اتفاقی که در نمایشگاه مطرح می‌شود بسیار کامل‌تر و جامع‌تر است.
مسئول آموزش راویان نمایشگاه مسجد جامعه پرداز با اشاره به جایگاه امامان میانی در گفتمان نمایشگاه، عنوان کرد: در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز ظرفیت لازم به منظور آموزش راویان برای گسترش گفتمان امامان میانی در سطح کشور وجود دارد.
وی با بیان اینکه درحال حاضر این هدف پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش راویان در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تخصصی و از استان قم آغاز شده که امیدواریم به زودی در سطح کشور گسترده شود.

در دیگر رسانه ها ببینید:

منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!