امام پایگاه فرهنگی اجتماعی آخماقیه تبریز؛

۲۰۰ خانواده نیازمند زیر چتر حمایتی مسجد

۲۰۰ خانواده نیازمند زیر چتر حمایتی مسجد
مجتبی عظیمی
0
۰۲ دی ۱۴۰۰

حجت الاسلام محب سردرودی گفت ۲۰۰ خانوار تحت پوشش مرکز نیکوکاری مسجد هستند و با تأمین بسته‌های معیشتی و پوشاک و لوازم خانگی و خدمات درمانی رایگان آن ها را حمایت می کنیم.

حجت الاسلام احد محب سردرودی امام پایگاه فرهنگی اجتماعی آخماقیه تبریز در گفت گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت  با اشاره به فعالیت های خود گفت: ۲۰۰ خانوار نیازمند تحت پوشش مرکز نیکوکاری مسجد است و ما به طور متوسط ماهانه بسته های معیشتی و غذایی و گوشت گرم برای آنان تهیه می کنیم.

وی افزود: علاوه بر بسته های معیشتی برای خانواده های تحت پپوشش خرید پوشاک و خدماتی مانند تعمیر منازل و لوازم خانگی نیز داریم و در این مدت برای ۸ خانواده که منازل آن ها نیاز به تعمیرات داشت خدمات رسانی کردیم. همچنین برای بیش از ۵۰ خانواده لوازم خانگی مورد نیاز خریداری کردیم و بیش از ۲۰ مورد نیز خدمات تعمیر لوازم خانگی نیازمندان را داشته ایم.

حجت الاسلام محب سردرودی ایجاد اشتغال را یکی دیگر از دغدغه های خود دانست و عنوان داشت: در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان ۵ مورد از افراد جویای کار به کارگاه های اشتغال معرفی و مشغول به کار شدند.

پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مباحث خانواده نیز یکی دیگر از اقدامات این امام پایگاه می باشد و در این باره گفت: برای خانواده ها برنامه های هفتگی مسائل خانواده و مشاوره برگزار می کنیم و این کلاس ها برای بانوان و خانواده ها با جمعیت بیش از ۵۰ نفر به صورت هفتگی برگزار می شود و از اساتید برای آموزش مسائل خانواده و تربیت فرزند و پیشگیری از طلاق دعوت می شود. در کنار این برنامه‌ها مشاوره‌ برای حل اختلافات نیز برقرار است.

حجت الاسلام سردرودی کارهای فرهنگی را دغدغه خود دانست و گفت: از یکسال ونیم پیش که این مسئولیت را پذیرفتم برای نوجوانان و جوانان کلاس های مختلف برگزار کرده و در طول تابستان کلاس های فرهنگی تابستانه  برقرار بود و هیئت نوجوانان و جوانان نیز فعال است.

 

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!