نماینده ولی فقیه در استان لرستان مطرح کرد؛

ارتقای فرهنگی و دینی جامعه در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

ارتقای فرهنگی و دینی جامعه در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز
بنیاد هدایت
0
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: در محتوای نمایشگاه مسجد جامعه پرداز شاهد ارتقای فرهنگی و دینی جامعه هستیم.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، اظهار کرد: برای برپایی نمایشگاه مسجد جامعه پرداز مطالعات دقیق و کارشناسی‌ شده‌ای انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مباحث مختلفی در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز مطرح شده است، عنوان کرد: ازجمله این مباحث می‌توان به انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، جامعه اسلامی و دولت اسلامی اشاره کرد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه سیر تاریخی نمایشگاه مسجد جامعه پرداز نقطه قوت آن است، مطرح کرد: رعایت اخلاق اسلامی و انسانی از سوی فقها، دانشمندان و اندیشمندان ازجمله نکات قابل توجه در این سیر تاریخی بود.

وی با اشاره به اینکه نگاه اسلام به مسجد و امام محله در این نمایشگاه محور قرار داده شده است، خاطرنشان کرد: در این محتوا امام محله به صورت طولی به ولی فقیه و نائب امام عصر(عج) متصل خواهد شد.

شاهرخی با بیان اینکه در این حالت شاهد ارتقای فرهنگی و دینی جامعه خواهیم بود، تصریح کرد: پیشرفت و امنیت در مساجد در نهایت به کمال انسانی منجر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسجد پایگاهی برای رفع حوائج دنیوی مردم نیز است، یادآور شد: به همین منظور باید حضور نسل جوان و نوجوان در مساجد با جدیت بیش‌تری دنبال شود.

در دیگر رسانه ها ببینید:

منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!