مدیر تبلیغات اسلامی لاهیجان تصریح کرد؛

برگزاری گعده در مساجد برای حل مشکلات مردم

برگزاری گعده در مساجد برای حل مشکلات مردم
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۱ بهمن ۱۴۰۰

حجت الاسلام ملائکی گیلانی گفت: با برگزاری گعده در مساجد توسط امامان مشکلات احصا شده و با همکاری هیئت امنا و مسئولین انها را حل کرده ایم.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت حجت الاسلام حسن ملائکی گیلانی مدیر تبلیغات اسلامی لاهیجان از توابع استان گیلان در تشریح فعالیت های خود در این شهرستان اظهار کرد: در این شهرستان فعالیت های عمده ای صورت گرفته که اهم آنها برگزاری گعده در مساجد بوده است که امامان در محل تبلیغی خودشان مشکلات را احصا کرده و به حل آنها می پردازند .امامان با همکاری و همراهی هیئت امنا و فعالان فرهنگی مساجد و مسئولین محلی مانند شورا و فرمانده پایگاه ابتدا مشکلات را بررسی و سپس اولویت بندی کرده و با پیگد یری های امام سعی بر حل و فصل آنها می کنند.

وی در ادامه افزود: یکی از این مشکلات که با پیگیری امام محله حل شده مشکل آب کشاورزی در یکی از محله های شهرستان بوده که امام محله با همکاری شورا و دهیار و مراجعه به اداره آبیاری توانسته این مشکل اهالی را حل کند که این بازخورد بسیار خوبی بین مردم داشته است.

مدیر تبلیغات اسلامی لاهیجان ضمن اشاره به اینکه این شهرستان ۱۶ امام روستا و ۴ امام محله دارد با اشاره به برنامه های خود در راستای توانمندسازی امامان عنوان کرد: از وقتی طرح مهرواره ی اوج آغاز به کار کرده است جلسات متعددی با روحانیون در شهرستان داشته ایم و اکثر روحانیون در این منطقه به این موضوع اعتقاد کامل دارند که روحانی به نماز خواندن در مسجد اکتفا نکند.

وی با اشاره به اینکه امام باید در میدان باشد اضافه کرد: خاطرات و تجربیات بسیاری در این مسیر دارم تجربه ی موفق من در راهیاری حضور در منازل امامان در روستا و شهر بوده و وقتی در منازل امامان حضور پیدا می کنیم به نتایج بسیار خوبی می رسیم که این نتایج بسیار ملموس بوده است.

حجت الاسلام ملائکی گیلانی در پایان به برگزاری نشست کوثر هدایت اشاره و اظهار داشت: برنامه بسیار جالب و مفیدی بود . دراین نشست استعدادهای بالقوه به فعلیت رسیده است. نکته ی خوب دیگر در این نشست نیز این بوده که آموزه های خود  را با امامان محله و روستا به اشتراک گذاشتیم و این باعث خواهد شد که با همکاری یکدیگر بتوانیم در این گام موفق شویم.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!