توسط حجت‌الاسلام بدری صورت گرفت؛

توزیع ۲۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

توزیع ۲۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۸ آبان ۱۴۰۰

حجت الاسلام بدری گفت: توزیع بسته های معیشتی و فرهنگی از اقداماتی بود از جمله اقداماتی بود که در مسجد امام حسن(ع) انجام شد؛ تأسیس گروه جهادی امام حسن(ع) با هدف رفع مشکلات مردم از دیگر اقدامات این مسجد است.

حجت الاسلام محمد حسین بدری امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) بندر گناوه وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در ایام کرونا از سوی این مسجد بیان کرد: در ایام کرونا ۲۱۰۰ بسته معیشتی را در پنج مرحله با همکاری پایگاه بسیج مسجد بین نیازمندان تقسیم کردیم.
حجت الاسلام بدری از فعالیت گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در این محله خبر داد و اظهار داشت: این گروه جهادی در روستاها موفق به ساخت خانه، تعمیر منازل و برگزاری کلاسهای مذهبی، فرهنگی و ورزشی شده است.
شرکت کننده مهرواره اوج به دیگر فعالیت‌های فرهنگی خود اشاره عنوان کرد : هیئت انصارالمهدی(عج) را با کمک دیگر طلبه ها تأسیس کردیم که با یاری این هیئت بسته های معیشتی و فرهنگی را به دست نیازمندان رساندیم. عیادت از بیماران بشی از فعالیت های ما در قالب این هیئت بود.
وی افزود: عمده فعالیت های این هیئت توسط نوجوانان و جوانان صورت گرفته، از دیگر فعالیت های فرهنگی به برگزاری کلاسهای ورزشی، اعتقادی و تفسیری در بندر گناوه و روستاهای همجوار می توان اشاره کرد.
حجت الاسلام بدری آسیب های اجتماعی را بخش دیگری از فعالیت های خود دانست و بیان کرد: برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی به خصوص طلاق و ترک اعتیاد به جوانان مشاوره دادیم که جوانان علاقه بسیار زیادی به مشاوره نشان دادند و در این زمینه موفق بودیم.
وی از دیگر فعالیت‌های خود در فضای مجازی گفت و عنوان کرد: از فضای مجازی توانستیم استفاده ای مثبت داشته باشیم و در چند گروه با مخاطب زیاد به برگزاری کلاس با موضوعات متنوع، گفتمان آزاد و گروه‌هایی برای حل مشکلات شهر با کمک دیگر روحانیون اقدام شد.
امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) از تصمیمات و برنامه‌های خود در طرح مهرواره اوج گفت و بیان کرد: نقطه ضعف ها و دلایلی را که جوانان از مسجد و مناسبت های مذهبی داشته اند را شناسایی و آسیب شناسی کردیم،توانستیم جوانان را علاوه بر جذب به مسجد به شرکت در کلاس ها هم جذب کنیم که در صورت رفع مشکلات اقتصادی و تجهیز امکانات می توان بیشتر در این زمینه موفق بود.
به گفته حجت الاسلام بدری دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، تلاش برای تهیه جهیزیه برای جوانان، گسترش فرهنگ ازدواج آسان و کارهایی از این دست نیز بخش دیگری از فعالیت های او را تشکیل می دهد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!