دعوت “استاد عالی” برای بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز+فیلم

دعوت “استاد عالی” برای بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز+فیلم
بنیاد هدایت
0
۰۲ آذر ۱۴۰۱

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عالی، گفت: افرادی که به هر صورتی مرتبط با مسجد هستند، ازجمله امام جماعت، علما، طلاب، روحانیون و… باید نسبت به شناخت مسجد، کارکردهای مسجد، آثار مسجد و سیر تاریخی مسجد، مطلع باشند و در این راستا نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک منبع دقیق و کامل است.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود عالی، عضو هیئت‌امنای بنیاد هدایت، در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز طی سخنانی، اظهار کرد: اگر بخواهیم به سمت ظهور امام زمان(عج) حرکت کنیم باید شبکه دینی گسترده‌ای ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در این شبکه باید سبک زندگی و حیات دینی گسترش پیدا کند، مطرح کرد: مهم‌ترین پایگاه این شبکه مساجد هستند؛ چراکه مسجد مانند قلب، می‌تواند حیات دینی را در کشور پمپاژ کند.

این کارشناس مسائل دینی ادامه داد: افرادی که به هر صورتی مرتبط با مسجد هستند، ازجمله امام جماعت، علما، طلاب، روحانیون و… نسبت به شناخت مسجد، کارکردهای مسجد، آثار مسجد و سیر تاریخی مسجد باید مطلع باشند و در این راستا نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک منبع دقیق و کامل است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به مسجد و فرهنگ مسجد جفا شده است، خاطرنشان کرد: همه اقشار مردم متدین خصوصاً علما، طلاب، ائمه جماعت، ائمه جمعه و … باید از این نمایشگاه که از نظر علمی و تاریخی سیری از مسجد را ایجاد کرده است بازدید کنند.

در دیگر رسانه ها ببینید:

وبسایت منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!