حجت الاسلام بخشی مطرح کرد؛

رسیدگی به امور نیازمندان؛ اولویت مسجد امام حسین ریگان

رسیدگی به امور نیازمندان؛ اولویت مسجد امام حسین ریگان
مجتبی عظیمی
1
۰۸ مهر ۱۴۰۰

حجت الاسلام بخشی پور شرکت کننده مهرواره اوج کمک به نیازمندان را از اولویت‌های مسجد امام حسین(ع) برشمرد و از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی شامل اقلام مورد نیاز و مواد غذایی بین خانواده های نیازمند خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام حسین بخشی پور با اشاره به فعالیت های مسجد امام حسین(ع) واقع در ریگان کرمان، در ایام کرونا اظهار داشت: در این ایام طبیعتا بیشتر فعالیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی دستخوش تغییر و تحولات قرار گرفت؛ مسجد ما با قوت مسیر فعالیت ها را تغییر داده و توانست برنامه های خود را با شرایط مطابقت دهد.


وی از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و تصریح کرد: کمک به نیازمندان که از برنامه های اولویت دار مسجد به شمار می رود در این ایام با قوت پیگیری شد؛ تعداد ۲۰ رأس گوسفند ذبح و گوشت آن در اختیار فقرا قرار گرفت به همراه ۲۰۰ کیسه آرد که بین اقشار کم بضاعت توزیع شد.
امام محله ریگان کرمان با بیان دیگر اقدامات مسجد امام حسین (ع) گفت: با شناسایی خانواده های بی سرپرست هزینه ای نیز با کمک خیرین به آنها تقدیم شد و در زمینه ساخت و ساز نیز در قالب گروه های جهادی خانه یک زن سرپرست خانوار باز سازی و تعمیر گردید.


حجت الاسلام بخشی پور معرفی جهت پرداخت وام را از دیگر اقدامات این مسجد دانست و عنوان کرد: در زمینه اشتغال زایی تعداد ۳۰ نفر از متقاضیان دریافت وام به بانک معرفی و برای دریافت مبلغ مورد نیاز خود به شعب منتخب مراجعه داشتند.
وی راه اندازی فعالیت های ورزشی را به ویژه در این ایام بسیار مهم تلقی کرد و گفت: در کنار دیگر برنامه ها، فضایی نیز برای فعالیت های ورزشی اختصاص یافت و امکانات ورزشی در آن تعبیه شد.

بحث و تبادل نظر
    نورا... سنجری
    اکتبر 2, 2021

    یجاد اشتغال برای ۵۰نفر از جوانان باکمک تسهیلات بنیاد برکت حفر چاه کشاورزی با کمک جهاد کشاورزی ایجاد اشتغال برای ۶۳ نفر وتهیه ۵۰ بسته معیشتی و توزیع آن بین نیاز مندان به همت امام دهستان دهک خراسان جنوبی شهرستان نهبندان نورا…. سنجری

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!