مدیر تبلیغات اسلامی اسد آباد مطرح کرد؛

شرکت ۹۰ درصد از روحانیون شهرستان اسد آباد در مهرواره اوج

شرکت ۹۰ درصد از روحانیون شهرستان اسد آباد در مهرواره اوج
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۸ دی ۱۴۰۰

حجت‌الاسلام رستمی گفت: با پیگیری های صورت گرفته ۹۰ درصد از روحانیون شهرستان در این طرح ثبت نام کردند.

روح الله رستمی مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد استان همدان در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت ضمن اشاره به روزهای پایانی برگزاری مهرواره اوج گفت: با توجه به زمانبندی اعلام شده با شبکه تبلیغ و مجموعه روحانیون که در اجرای میدانی این طرح مخاطب اصلی ما بودند وشورای تبلیغ که متشکل از امام جمعه، مدیر حوزه برادران، مدیرکل اوقاف و نماینده ولی فقیه در سپاه است جلسه ای تشکیل دادیم.

حجت‌الاسلام رستمی با بیان اینکه ائمه جماعات از مهرواره اوج استقبال زیادی کردند عنوان کرد: در ابتدای کار مهرواره را در فضای مجازی و کانال های ارتباطی به شرکت کنندگان معرفی کردیم و در جلسه توجیهی توضیحات لازم را دادیم و ثبت نام انجام شد. سپس رصد کرده و متوجه شدیم که بعضی از روحانیون ثبت نام نکردند و که با تک تک آنها تماس گرفته و علت عدم ثبت‌نام را پرسیدیم و با پیگیری های صورت گرفته به حمد الهی ۹۰ درصد از روحانیون شهرستان در این طرح ثبت نام کردند .

مدیر تبلیغات اسلامی اسدآباد در ادامه به اهمیت برپایی این طرح اشاره کرد و افزود: برپایی این طرح ها به خصوص مهرواره محله همدل پتانسیل حضور اجتماعی و میدانی مبلغین را هم برای خودشان ثابت کرد و باعث خود شناسی و افزایش اعتماد به نفس آن ها شد و هم موجب شد مردم با ظرفیت مبلغین بیشتر آشنا شوند، بنابراین مبلغین برای شرکت در این طرح مصمم تر هستند.

وی در ادامه گفت: موضوع قابل توجه این است که اگر ارگان هایی که با مبلغین ما در ارتباط هستند مانند کمیته امداد، سپاه و دیگر نهادها که از خدمات مبلغین استفاده می کنند با برنامه‌های سازمان همسو و هم‌جهت باشند می توانند در مدیریت زمان برای اجرای کارهای میدانی موثر واقع شوند . برای مثال روحانی ما که مرکز نیکوکاری به نام خودش ثبت کرده و اگر تمام وقت خودش را نیز صرف آن مرکز کند دوباره وقت کم می آورد طبیعتاً اگر نهادهای مرتبط با آن روحانی همراه باشند، می‌تواند به پیشبرد در برنامه‌ها کمک کند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!