با حضور امام جمعه ارومیه برگزار شد؛

نشست هم اندیشی راهیاران شهرستانی آذربایجان غربی

نشست هم اندیشی راهیاران شهرستانی آذربایجان غربی
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۰ آبان ۱۴۰۰

نشست سه روزه راهیاران شهرستانی استان آذربایجان غربی و اعضای شبکه شریکه الامام، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و با هدف هم اندیشی و هم آهنگی در اجرای مهرواره اوج در شهرستان ارومیه آغاز شد.

 

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، نشست سه روزه راهیاران شهرستانی استان آذربایجان غربی و اعضای شبکه شریکه الامام، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و با هدف هم اندیشی و هم آهنگی در اجرای مهرواره اوج در شهرستان ارومیه آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به اهمیت موضوع تبلیغ دینی بیان داشت: تبلیغ دین نعمت بزرگی است که باید نسبت به آن شاکر و سپاسگزار باشیم.

وی با بیان این نکته که خداوند متعال همه اعمال را ثبت می کند خطاب به مدیران تبلیغات اسلامی گفت: شما به عنوان برنامه ریزان تبلیغ علمای دین هستید و باید قدردان توفیق الهی باشید و بدانید که اثرات تربیتی آموزه های دینی تا مدت ها در زندگانی ما اثرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تأکید بر لزوم افزایش معنویت در خانواده روحانیت خاطرنشان کرد: همه ما به عنوان خانواده روحانیت باید سال به سال معنویت خود را ارتقا دهیم و عبودیت خود را بیشتر از پیش کنیم.

گفتنی است در این نشست آموزش های نظیر مدل آموزشی گعده و کارگاه های بوم حل مسئله، به شرکت کنندگان ارائه می شود. برگزاری گعده های مرتبط با مهرواره اوج بخش دیگری از برنامه های این نشست را تشکیل می دهد.

 

 

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!