عضو شورای عالی حوزه های علمیه استان خراسان مطرح کرد؛

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به طلاب هویت می‌بخشد

نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به طلاب هویت می‌بخشد
بنیاد هدایت
0
۲۷ اسفند ۱۴۰۱

عضو شورای عالی حوزه های علمیه استان خراسان گفت: باید طلاب جوان از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کنند تا در این نمایشگاه با میزان اثرگذاری خود در جامعه و تاریخ آشنا شوند.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد نظافت، عضو شورای عالی حوزه های علمیه استان خراسان در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز طی سخنانی، اظهار کرد: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بسیار امید بخش است.

وی با اشاره به توجه این نمایشگاه به مباحث تاریخی، مطرح کرد: در این سیر تاریخی شاهد نقش آفرینی افراد بزرگی هستیم که آثار برخی از آن‌ها تا امروز ادامه داشته است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه استان خراسان ادامه داد: بازدید امامان محله از این نمایشگاه موجب می‌سود تا با این نقش آفرینی‌ها آشنا شده و وظایف خود را نیز بهتر درک کنند.

وی با بیان اینکه امام محله متاثر و مدیون مجاهدت‌های زمان قبل خود است، عنوان کرد: در طول تاریخ این زنجیره ادامه پیدا خواهد کرد تا به ظهور حضرت حجت(عج) متصل شود.

نظافت از هویت به عنوان یکی از مشکلات امروز طلاب یاد کرد و گفت: باید طلاب جوان از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز بازدید کنند تا در این نمایشگاه با میزان اثرگذاری خود در جامعه و تاریخ آشنا شوند.

در دیگر رسانه ها ببینید:

منار

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!