به همت امام محله شهرک آزادگان رقم خورد؛

کارهای نو در حل مسئله

کارهای نو در حل مسئله
مجتبی عظیمی
0
۰۳ آبان ۱۴۰۰

حجت الاسلام ادریسی با ایده های ساده و نو و همچنین کمک مردم محله اقدامات خوبی را در رقم زده و گام های مهمی در مسیر حل مسائل و مشکلات مردم بردارد.
حجت الاسلام اصغر ادریسی امام محله شهرک آزادگان شهرستان نجف آباد اصفهان در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، با اشاره به اقدامات و خدمات ارائه شده در مسجد امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: طرح جامع بچه های آسمانی را برای کودکان و نوجوانان و با کمک ۱۵۰ را برای کودکان و نوجوانان دانش آموز را به مسجد کشاند و به همت بنیاد المهدی(عج) اصفهان اجرایی کردیم که در این طرح آموزش هایی را به این عزیزان ارائه می شود.
امام محله شهرک آزادگان بیان کرد: طرح کیسه های برکت یکی دیگر از طرح هایی بود که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) که در این طرح کیسه هایی بین مردم و خیرین توزیع می شود و افراد اقلام مازاد بر نیاز خود نظیر برنج را که امکان فاسد شدن آن وجود ندارد در آن ها گذاشته و به مسجد تحویل می دهند؛ در نهایت بسته ها تکمیل و به نیازمندان اهدا می شود.
وی برگزاری کارگاه های فنی و مهارتی ویژه برادران و خواهران را از دیگر اقدامات این پایگاه در بحث ایجاد اشتغال معرفی کرد و افزود: با کمک پایگاه بسیج خواهران و برادران اقدام به برگزاری دوره های مهارتی چون خیاطی و موارد دیگر کردیم و با اتمام کارهای عمرانی مسجد و ساخت طبقه بالای آن فضای لازم برای برگزاری این دوره ها ایجاد خواهد شد.
حجت الاسلام ادریسی اضافه کرد: طرح بازیافت از دیگر طرح هایی بود که با کمک مردم به انجام رسید و با مشخص شدن مکان خاص افراد مواد بازیافتی خود را به مسجد تحویل می دهند؛ پس از این اتفاق حدود ۲ میلیون تومان از محل فروش این مواد بازیافتی به دست آمد که خرج امور فرهنگی مسجد شد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!