معاون راهبری بنیاد هدایت خبر داد؛

تقویت هویت معنوی ۳۱۳۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد در طرح ۳۱۳

تقویت هویت معنوی ۳۱۳۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد در طرح ۳۱۳
حسین فلاح مراد
0
۲۵ آذر ۱۴۰۰

معاون راهبری بنیاد هدایت گفت: طرح ۳۱۳ با همکاری کمیته امداد با هدف تقویت هویت دینی و معنوی ۳۱۳۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد در ۱۰ استان اجرایی شده است.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام امید محلاتی معاون راهبری بنیاد هدایت به تشریح «طرح ۳۱۳» پرداخت و اظهار داشت: این طرح تفاهم نامه همکاری فی ما بین بنیاد هدایت و کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در آن ۳۱۳ امام روستا در ۱۰ استان با ۳۱۳۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد مرتبط شده و خدماتی را به آنها ارائه می‌دهند.

معاون راهبری بنیاد هدایت افزود: در قالب این طرح امامان روستا به صورت مستمر با برگزاری روضه‌های خانگی ماهیانه، تبلیغ چهره به چهره، مشاوره و پیگیری مشکلات و مسائل این خانواده‌ها کمک می‌کنند که در وهله اول هویت دینی و معنوی این خانواده‌ها تقویت شود.

وی ادامه داد: دوم اینکه با تفقد و دلجویی و ارائه مشاوره و تبلیغ چهره به چهره‌ای که امام همراه با شریکه الامام با این خانواده‌ها بر قرار می‌کند، بتواند نسبت به مشکلات روحی، مسائل خانوادگی و تربیتی اعضای خانواده مؤثر باشد و در آخر ضمن شناسایی مشکلات و مسائل خانواده‌ها نسبت به حل مشکلات و پیگیری مسائل خانواده‌ها تلاش کنند.

حجت الاسلام محلاتی خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود ۵ ماه از شروع این طرح می‌گذرد و امامان فعال در این طرح اقدامات مؤثری را نسبت به حل مشکلات خانواده‌های تحت پوشش این طرح با کمک مراکز نیکوکاری، کمیته امداد و ظرفیت‌های موجود در مناطق برداشته‌اند.

معاون راهبری بنیاد هدایت تصریح کرد: ما در بنیاد هدایت به دنبال نقش آفرینی هرچه بیشتر امامان و مساجد در حوزه مسائل اجتماعی و رفع مشکلات و مسائل افراد محله و روستا هستیم و این طرح در راستای اهداف اصلی بنیاد هدایت است.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری مهر

خبرگزاری شبستان

وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!