به همت حجت الاسلام صادقی رقم خورد؛

استفاده از ظرفیت گردشگری بندر کنگ برای اشتغالزایی+فیلم

استفاده از ظرفیت گردشگری بندر کنگ برای اشتغالزایی+فیلم
حسین فلاح مراد
0
۲۴ فروردین ۱۴۰۱

نگاهی به فعالیت‌های حجت الاسلام صادقی، امام محله مسجد سید محمد عالم.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام یاسر صادقی، روحانی ۲۵ ساله در مدت یک سال و نیم که در بندر کنگ از توابع بندرعباس مستقر است اقدامات گوناگونی را جهت رفع مشکلات این بندر انجام داده است.

بندر تاریخی کنگ قدمتی ۳ هزار ساله دارد؛ حجت الاسلام صادقی تصمیم می‌گیرد تا از ظرفیت گردشگری این بندر برای ایجاد شغل استفاده کند؛ با کمک خیرین قایقی خریداری می‌کند تا جوانان در طول سال با آن ماهیگیری کنند و در ایام تعطیلات هم از آن برای جابجایی گردشگران و تفریح استفاده کنند.

وی گروه جهادی ای به نام «سید محمد عالم» با محوریت فعالیت‌های تربیتی و مشاوره‌ای راه اندازی می‌کند؛ اعضای این گروه در قالب کاروان‌های شادی روانه مناطق محروم می‌شوند تا برای بچه‌ها برنامه‌های مختلفی را اجرا کنند.

گروه جهادی «شهید بحرپیما» در حدود یک سال و نیم نزدیک به ۲ هزار بسته معیشتی و ۲ تن گوشت را در مناسبت‌های گوناگون بین نیازمندان شیعه و سنی توزیع کردند.

این گروه جهادی در زمینه رسانه نیز بسیار فعال است؛ اتاق رسانه‌ای دارد که به جد مطالبه‌گری از مسئولان را در برنامه‌های خود قرار داده است. به همت اعضای اتاق رسانه، مسئولان مختلف به تریبون نماز جمعه می‌آیند و ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های‌شان پاسخگوی مطالب و سئوالات مردم هم هستند.

آری یک مبلغ دغدغه‌مند، مبلغی است که به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم و کارگر خوب خدا باشد.

 

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

صفحه سازمان تبلیغات اسلامی در اینیستاگرام

خبرگزاری حوزه

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!