توسط امام روستا و همراهی خیرین کلید خورد؛

طرح حمایت از بیماران سرطانی

طرح حمایت از بیماران سرطانی
مجتبی عظیمی
0
۲۰ شهریور ۱۴۰۱

حجت الاسلام هاشمی از ماه رمضان امسال طرح حمایت از بیماران سرطانی را کلید زد و در این مدت ۵ بیمار با کمک خیرین مورد حمایت قرار گرفته اند.
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی امام جماعت روستای شاهنجرین از توابع شهرستان رزن استان همدان است. حجت الاسلام هاشمی بیست سالی می‌شود که در لباس سربازی امام زمان(عج) است و ۶ سالی نیز هست که روستای شاهنجرین را برای تبلیغ انتخاب کرده است.
حجت الاسلام هاشمی در دو مسجد صاحب الزمان(عج) و مسجد جامع شاهنجرین فعالیت دارد و به خدمت رسانی فرهنگی و اجتماعی در روستا می پردازد.
برگزاری برنامه های مناسبتی و ذبح قربانی تقسیم گوشت بین نیازمندان بخش دیگری از فعالیت‌های حجت الاسلام هاشمی است.

حجت الاسلام هاشمی با ارتباط موثر با بانیان و خیرین بسته های معیشتی شامل برنج و روغن و اقلام دیگر را به هشتاد خانواده نیازمند تحت پوشش می رساند و تنها امسال با پیگیری های او ۱۰ قربانی ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شده است.

طرح حمایت از بیماران سرطانی از ماه رمضان امسال آغاز شده است و به بیماران نیازمند کمک می شود و در این مدت نیز مبلغ ۱۵ میلیون جمع آوری و به چند بیمار نیازمند اهداء شده است و این طرح ادامه دارد.

حجت الاسلام هاشمی در زمینه طب اسلامی و سنتی هم فعالیت دارد، کارگاه های آموزشی طب سنتی و اسلامی نیز برگزار می کند و در همین راستا تعدادی نیز مشغول به کار شده اند؛ همچنین در جمع‌آوری و فروش گیاهان دارویی تعدادی از افراد به اشتغال و کسب درآمد رسیده اند.

حجت الاسلام هاشمی با روش های درمانی طبیعی برای تعدادی از معتادین، موفق شده است تا چند نفر را به ترک اعتیاد برساند.

حجت الاسلام هاشمی در زمینه ترویج ازدواج و پیشگیری از طلاق فعالیت می کند و برای تأمین جهیزیه برای چند دختر نیازمند اقدام کرده است.

این امام روستا برای دانش آموزان نیازمند در ابتدای سال تحصیلی کیف و لوازم تحریر خریداری می کند و به سایر نیازهای نیازمندان رسیدگی می کند.

از جمله فعالیت های حجت الاسلام هاشمی در دوران کرونا درمان بیماران با روش های طب سنتی و توزیع بسته های معیشتی در بین آسیب‌دیدگان کرونا بود.

طرح تأمین نان برای نیازمندان در این ۶ سال با همت و پیگیری حجت الاسلام هاشمی انجام شده و با همراهی تعدادی از نانوایی ها در شاهنجرین نان مورد نیاز نیازمندان تأمین می شود و نیازمندان با عزت و احترام نان مورد نیاز خود را از نانوایی ها دریافت می کند و این طرح در تمام سال در جریان است.

او همچنین در فضای مجازی نیز فعالیت دارد و با استفاده از این فضا به ارائه مشاوره های روانشناسی که خود تحصیلکرده این رشته است می پردازد و از روش های درمانی طب سنتی نیز در این حوزه کمک می گیرد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!